سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شب یلدا نزدیکه........ - پاتوق مدیریتی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پاتوق مدیریتی
 
 
چهارشنبه 92 آذر 13 :: 4:22 عصر ::  نویسنده : آقای محمود رفیع زاده

با سلام خدمت دوستای عزیز و بزرگوار

کلی دلتنگ همتون هستم و امیدوارم دلتنگم باشین!!!!!!

اگه یادتون باشه پارسال همین موقع ها بود که قرارگذاشتیم شب یلدا رو دور هم باشیم و خداروشکر اکثر دوستان موافق بودن و خیلی از اوناهم به وعدشون عمل کردن و خلاصه یه شب پرخاطره رو کنار هم سپری کردیم که حضور خانواده خانم بکا و همچنین خانم فتوحی هم حال و هوای خوبی به محفلمون داده بود

القصه...! امسال هم چند نفر از دوستان از من خواستن که تو پاتوق یه نظر سنجی بذارم تا ببینیم کیا آمادگی دارن که اون خاطره دوست داشتنی رو زنده کنیم و یه شب یلدای دیگه دورهم باشیم. بنده از طرف خودم اعلام می کنم که کاملاً موافق این برنامه هستم. اما در مورد مکان و زمان دقیقش باید باهم بحث کنیم و به یه توافق برسیم.

حالا هر کی موافقه و یا پیشنهادی در این باره داره اعلام کنه ممنون میشیم.

نکته اینکه چون پاتوق یخورده زمستونی شده و رد پایی از بچه ها توش نیست خواهشاً هرکی این مطلبو می خونه به دوستان دیگه هم خبرشو بده تا نظر اونا رو هم در این مورد بدونیم.

درضمن خیلی خیلی خوشحال میشیم اونایی که ازدواج کردن به اتفاق خانوانده جدیدشون تشریف بیارن و دوستان دیگر هم هر کیو خاستن (البته در حوزه روابط خانوادگی!!!) با خودشون بیارن.

متاسفانه من از اون شب عکسی نداشتم تا من باب تجدید خاطره ضمیمه این پست کنم اما محض یادآوری بد نیست بگم

ما اون شب کلی خندیدیم...

انارای تفت! رو خوردیم....

آقای بخشایش واسمون از حافظ خوندن...

و کلی خاطره ریز و درشت دیگه که مطمئناً اونایی که بودن دلشون واسش تنگ شده.

خیلیامون از خیلی چیزای گذشته فاصله گرفتیم و خیلی خاطراتمون رو فراموش کردیم. میدونم. اما ما 4 سال با هم بودیم و خوش بودیم. بدنیست یبار دیگه گذشتمونو مرور کنیم.

دوری نکنیم...




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ


سلام به دوستان مدیریتی .امیدوارم از مطالب وبلاگ خوشتون بیاد. همکاری شما دوستان عزیز به جذاب تر شدن این وبلاگ کمک می کند.مطالب خود را به آدرس ایمیلم بفرستید تا در وبلاگ قرار داده و دیگران هم از خواندن آن لذت ببرند. اخبار بچه های مدیریتی(اعم از ازدواج، طلاق، تولد و دور از جون مرگ و میرو ...) را از این به بعد از این وبلاگ جویا شوید.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 144989
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
آهنگ وبلاگ