سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اطلاعیه ها - پاتوق مدیریتی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پاتوق مدیریتی
 
 
شنبه 90 خرداد 14 :: 11:0 صبح ::  نویسنده : خانم شیخ علیشاهی

جدید"new"
دوست خوبم سلام
چهارسال به سرعت گذشت
با همه شادی ها و رنج ها
با وجود تلخی ها و شیرینی ها
و اینک وقت جشن است
جشنی برای یادبود
فارغ التحصیلی

جشن فارغ التحصیلی

مکان جشن:هتل سنتی ادیب الممالک،خیابان قیام، انتهای کوچه لب خندق
زمان جشن: 2/4/90

دوستان صنعتی 86 برای شرکت در این جشن حتما تا تاریخ 16/03/90 مبلغ 35.000 تومان به خانم ها سحرالسادات بکا و مژده دهقانی که مسئول جمع آوری هزینه های جشن هستندبپردازند.ضمنا در صورت داشتن هر همراهی ( ظرفیت همراهی حداکثر 3 نفر ) 10.000 تومان به مبلغ فوق افزوده می شود.این خبر را به گوش سایر دوستان برسانید.
زمان تحویل پول تا تاریخ 19/03/90 (روز امتحان تنظیم )تمدید شد.(آخرین مهلت)

جشن فارغ التحصیلی

از صمیم قلب منتظر دیدار دوباره شما در جمع دوستانیم.




موضوع مطلب :


دوشنبه 90 خرداد 2 :: 9:20 عصر ::  نویسنده : نویسندگان

توجه توجه!!!

 سوم خرداد 1390 راس ساعت 5 عصر روبروی ساختمان نبوت مراسمی با عنوان جشن فارغ التحصیلی برگزار می شود.
تشکر فراوان از دوستانی که برای این مراسم زحمت کشیده اند.خدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.com

نکته:
* به دلیل عدم همکاری دوستان، کمبود بودجه، سال جهاد اقتصادی و هدفمند شدن یارانه ها جشن کاملا هدفمند برگزار می شود.قبل از حضور در مراسم به فکر شام و زیراندازی برای خود باشید چون جشن فقط به صرف تکه ای از کیک فارغ التحصیلی که آن هم شاید در این بین نصیبتان شود می باشد.خدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.com
* ورود برای عموم آزاد و رایگان است چون فضای مراسم که همان حیاط روبروی نبوت است کاملا عمومی است و هیچ کس حق گرفتن بلیط از افراد را ندارد.اصلا!
       تصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com     www.bahar-20.com            قالب ، کد موزیک ، تصاویر زیباسازی وبلاگ ، فال      WWW.BAHAR-20.COM        تصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com




موضوع مطلب :


پنج شنبه 90 اردیبهشت 29 :: 12:56 عصر ::  نویسنده : نویسندگان

سلام به دوستان گرامی!!

بچه های مدیریت 86 (که خودمون را هم شامل میشه) دارن به آخر دانشگاهشون نزدیک میشن.خیلی زود این دوران تموم شد!!گریه‌آور

ما سعی کردیم تو این روزای آخری خاطرات خوب و به یادماندنی از خودمون به جا بذاریم ولی مثل اینکه عکسش اتفاق افتاد و بعضیا از مطالب وبلاگ خوششون نیومده و از دستمون دلخور شدند ما شرمنده اون دوستان هستیم اصلا تصورش را نمی کردیم که این جوری بشه.امیدواریم عذرخواهی ما را پذیرا باشند.از این به بعد از گفتن شعر و سوژه سازی عکس ها خودداری می کنیم.اصلا!

* اگه کسی مایل هست به عضویت نویسندگان وبلاگ در بیاد و با ما همکاری داشته باشه در نظرات اعلام کنه تا اونو در لیست نویسندگان قرار بدیم.

* هرکی دوست داره از به روز شدن وبلاگ و مطالب جدیدش خبر دار بشه در خبرنامه سمت چپ وبلاگ عضو بشه (برای عضویت نیاز به ف ی ل ت ر ش ک ن داره).

* همچنین دوستان اگه تمایل داشتند تاریخ تولدشون و ایمیلشون را در نظرات ذکر کنند تا اینجوری در روز تولدشون از اونا یادی بشه و تبریکی از طرف سایر دوستان به آن ها گفته بشه.تبسمگل تقدیم شما




موضوع مطلب :


<   1   2   
درباره وبلاگ


سلام به دوستان مدیریتی .امیدوارم از مطالب وبلاگ خوشتون بیاد. همکاری شما دوستان عزیز به جذاب تر شدن این وبلاگ کمک می کند.مطالب خود را به آدرس ایمیلم بفرستید تا در وبلاگ قرار داده و دیگران هم از خواندن آن لذت ببرند. اخبار بچه های مدیریتی(اعم از ازدواج، طلاق، تولد و دور از جون مرگ و میرو ...) را از این به بعد از این وبلاگ جویا شوید.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 22
کل بازدیدها: 145197
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
آهنگ وبلاگ