سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خرداد 1390 - پاتوق مدیریتی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پاتوق مدیریتی
 
 
یکشنبه 90 خرداد 29 :: 1:43 عصر ::  نویسنده : خانم شیخ علیشاهی

سلام دوستان.عذرخواهی میکنم که به خاطر امتحانات نتونستم زود به زود آپ کنم.

از دوستان میخوام عکس های  قبل از دوران دانشجوییشون  (اعم از دوران کودکی،دبستان،راهنمایی،دبیرستان،پیش دانشگاهی) را به ایمیلم (
m_sh67h2@yahoo.com) بفرستن تا در یه پست جدید با عنوان **چی بودین؟؟ چی شدین؟؟** قرار بدم.امیدوارم دوستان استقبال کنن.
پست جالبی میشه البته همکاری شما دوستان را می طلبه.




موضوع مطلب :


سه شنبه 90 خرداد 10 :: 7:53 عصر ::  نویسنده : خانم شیخ علیشاهی

کم کم داریم به امتحانات پایان ترم نزدیک میشیم گفتم پاتوق یه کم رنگ وبوی امتحانات را به خودش بگیره واسه همین تصمیم گرفتم این سؤال را مطزح کنم تا دوستان خاطرات دوران امتحاناتشون را مطرح کنند.

*عجیب ترین یا خاطره انگیزترین امتحانی که در دوران دانشجوییتون دادین چی بوده؟سرانجامش خوب بوده یا بد؟*

من خاطره انگیزترین امتحانی که در این دوران دادم امتحان بررسی بود.یادمه ترم پیش یعنی ترم 7 تاریخ امتحان بررسی و مالی را جابه جا دیده بودمپوزخند.
تصور کنید روز قبل امتحان بررسی من از شب تا دم دمای صبح مالی می خوندم غافل از اینکه فردا امتحان بررسی دارم نه مالی.صبح روز امتحان نزدیکای ساعت 8 رفتم محل برگزاری امتحان که فکر کنم کلاس 105 بود دیدم تو اون کلاس هیچکدوم از بچه ها آشنا نیستن گفتم شاید شماره کلاس را اشتیاه دیدم واسه همین زنگ یکی از بچه ها زدم گفتم مالی کجا برگزار میشه ؟گفت نمیدونم من مالی ندارم بررسی دارم.واای چه لحظه ای بود!!!وااااایگفتم مطمئنی ؟گفت آره.کاغذی که توش تاریخ امتحانا را نوشته بودم را در آوردم دیدم ای دل غافل مثل اینکه دوستم درست میگه من ساعت 10همون روز امتحان بررسی دارم نه 8 مالی.
حالا من فقط دو ساعت فرصت داشتم تا بررسی بخونم.خودمو سریع رسوندم خونه یه خورده جزوه بررسی را ورق زدم هیچی نفهمیدم.زنگ سیما بهروزی زدم گفت دانشگاهم .دوباره خودم را رسوندم دانشگاه بهش گفتم هرچی مهمه را تو این نیم ساعت باقیمونده برام توضیح بده.خداییش اون به دادم رسید که خیلی ممنونشم.
بالاخره رفتم سرجلسه و تونستم به نصفی از سؤالا جواب درست بدم و نصف نمره که همون نمره زیبای 10 هست را از استاد داد گرفتم.واقعا چه روزی بود اون روز.خسته کنندهخوبیش این بود که دیگه نباید برای مالی شب زنده داری می کردم.مؤدب
خاطرات




موضوع مطلب :


شنبه 90 خرداد 7 :: 5:6 عصر ::  نویسنده : خانم شیخ علیشاهی

جشن خداحافظی

جشن خداحافظی هم به خوبی و خوشی تموم شد.امیدوارم به همه خوش گذشته باشه.دست همه عزیزانی که برای این جشن زحمت کشیدند درد نکنه.همچنین از دکتر زنجیرچی و دکتر سعیدا و خانم ها کاکا و کامیار که دعوت ما را پذیرفتند و در این جشن شرکت کردند کمال تشکر را داریم.

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

ضمنا جای اون دوستایی که نبودند هم خیلی خالی بود.
از تمام اتفاقات این مراسم عکس گرفته شده و به دلیل زیاد بودن عکس ها،به فیلم تبدیل شده تا به راحتی در اختیار دوستان قرار گیرد.فقط یه کم غمگینه.
گریه‌آور

فیلم با حجم کمتر و کیفیت پایین تر  (از اینجا دانلود کنید)

فیلم با حجم بالاتر و کیفیت بهتر   (از اینجا دانلود کنید)




موضوع مطلب :


دوشنبه 90 خرداد 2 :: 5:59 عصر ::  نویسنده : نویسندگان

بالاخره نتایج ارشد اومد.

از بین صنعتی ها آقای محمود رفیع زاده و خانم مهناز باروتکوب به ترتیب رتبه های 54 و 86 و از بین بازرگانی ها آقای طاهر صالحی رتبه 64 را کسب کرده اند.خدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.com
به این سه دوست عزیز تبریک عرض می کنیم و امیدواریم در تمام مراحل زندگی موفق باشند.

خدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.com

 بعضی دوستان مایل نبودند که رتبه هاشون اعلام بشه .امیدواریم اونا هم موفق باشند.من و کاشفی نیا(همون محرو=محبوبه،رؤیا) هم که امسال از خود گذشتگی کردیم و این فرصت را به سایر دوستان دادیم تا خودی نشون بدن واسه همین در کنکور از آخر اولویت های اول را کسب کردیم که این کار به نوبه خودش کار بسیار سختی بود.خدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.com سال دیگه از این فداکاری ها خبری نیست دوستان مواظب خودشون باشند.!! 

  اینم تبریک به سبک مدیران آینده!!!        

تصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com

تبریک به سبک مدیران




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ


سلام به دوستان مدیریتی .امیدوارم از مطالب وبلاگ خوشتون بیاد. همکاری شما دوستان عزیز به جذاب تر شدن این وبلاگ کمک می کند.مطالب خود را به آدرس ایمیلم بفرستید تا در وبلاگ قرار داده و دیگران هم از خواندن آن لذت ببرند. اخبار بچه های مدیریتی(اعم از ازدواج، طلاق، تولد و دور از جون مرگ و میرو ...) را از این به بعد از این وبلاگ جویا شوید.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 12
کل بازدیدها: 145005
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
آهنگ وبلاگ