سفارش تبلیغ
صبا ویژن
*یه گله گذاری کوچیک* - پاتوق مدیریتی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پاتوق مدیریتی
 
 
دوشنبه 90 تیر 20 :: 8:25 عصر ::  نویسنده : خانم شیخ علیشاهی

بچه ها یه گله ای ازتون بکنم؟!!mahsae-ali
چرا انقدر نسبت به عکساتون وسواس نشون میدین؟؟بیشتریاتون نسبت به عکس بزرگیتون اعتراض کردین.بابا من از بین عکسایی که داشتم بهترینش را گذاشتم دیگه عکس دیگه ای نداشتم.خواهشا اینقدر دختر خانما وسواس نداشته باشن عوض کردن و آپلود کردن دوبارش سخته چون حجمش زیاده.ببینید مثل پسرا باشین البته بعضیاشون که بعد چندهفته میان تو پاتوق بعدِ کلی گشتن تازه عکسشونو پیدا میکنن وقتی که چشمشون به جمال عکس خودشون روشن میشه بعد کلی تحسین و تمجید از خوش تیپی خودشون mahsae-aliیه نظر میذارن تشکر میکنن و میرن.به همین سادگی!حالا دخترا همین که عکس خودشونو میبینن دپرس تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدمیشن سریع میرن دنبال 4تا عکس که توش خوب افتادن میفرستن برام که عوضش کنم اصلا یادشون میره لااقل یه نگاهی هم به عکس بقیه بندازن ببینن بقیه هم مثل اونا افتادن.

راستی بچه ها چرا پول سی دی ها را واریز نمیکنین؟ خواهشا تا آخر تیرماه واریز کنین تا یه قرار بذاریم و سی دی ها را تحویلتون بدیم.




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ


سلام به دوستان مدیریتی .امیدوارم از مطالب وبلاگ خوشتون بیاد. همکاری شما دوستان عزیز به جذاب تر شدن این وبلاگ کمک می کند.مطالب خود را به آدرس ایمیلم بفرستید تا در وبلاگ قرار داده و دیگران هم از خواندن آن لذت ببرند. اخبار بچه های مدیریتی(اعم از ازدواج، طلاق، تولد و دور از جون مرگ و میرو ...) را از این به بعد از این وبلاگ جویا شوید.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 16
کل بازدیدها: 145094
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
آهنگ وبلاگ