سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از این درس و کتاب و استاد چه خاطره ای دارین؟؟؟ - پاتوق مدیریتی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پاتوق مدیریتی
 
 

بازم میخوام خاطره ها را زنده کنم منتها این بار با اسم بردن از درس ها و کتابا و اساتید که هرکی ازش یه خاطره هایی داره البته اونایی که این درسا را بیشتر یه بار گرفتن خاطره هاشون بیشتره پس خاطره ای چیزی یادتون اومد بگین.

تحقیق در عملیات:

یادش بخیر چه درسی بود یادمه نوشتن کلمه سیمپلکس برام خیلی سخته بود یا دندونه کم داشت یا مینوشتم سیمپکس ،سیمکس.به آخرای جزوه که رسید م دیگه مینوشتمsimplex 
....تحلیل حساسیت،تخصیص ،حمل و نقل،پله سنگ و.... که یادمه یه بار خانم گرزالدین اززبونشون دررفت بجای پله سنگ گفتن ماروپله ...استاد اکثریتمون تو این درس استاد میرفخرالدینی بودن که تنها درسی بود که شب امتحان تلاش زیادی براش نمیکردم و نمره نسبتا خوبی ازش میگرفتم از بس عالی درس میدادن..هرجا هستن موفق و موید باشن.چون 3 تا پژوهش داشتیم و همش از یه کتاب بود من کتابمو برای اینکه حملش آسونتر باشه سه قسمت کرده بودم و هربار قسمت مربوطه را همراه خودم میاوردم و از بار اضافم کم میکردم.

آمار:

چیزی ازش نمیگم چون خیلی ازش خوشم نمیومد مخصوصا احتمالاش که هیچ وقت یادم نمیاد احتمال داده باشم احتمال بدست اومده احتمالا درسته باشه.حرصم میگرفت هنوز سکه را یاد نگرفته بودیم تاسم قاطیش میشد که نور علی نور میشد.آمار1 را که اکثرا با استادمیرفخرالدینی داشتیم و آمار2 را بنده و چندتا ازدوستان بااستاد رضایی داشتیم که شخصا سر کلاس ایشون هیچی نمیفهمیدم میومدن معادله دو مجهولی را حل کنن ، مساله تو ذهن ما میشد 10مجهولی، بعد میپرسیدن فهمیدین ماهم برای اینکه این معادله دیگه مجهولاش بیشترِ این نشه کله یه منی را به نشونه تایید تکون میدادیم.(خوبه قرار بود هیچی نگم از آمار)

ریاضی:

این درس کلا خاطره داشت مخصوصا بااستاد دهقان نژاد یادمه سر کلاس این استاد شیطنت های من و رویاو بختی و شیخهاوعادلی کار دستمون داد و دوتا قربانی گرفت یکیش شیخها که باواسطه گری نجات پیدا کرد ویکی هم بختی که کاری نشد براش بکنی و استاد حذفش کرد. ما بقیه هم قصر دررفتیم.
ریاضی کاربردی هم که یه عده بااستاد مهینی زاده داشتن که همون نیمه های ترم یه میانترم از بچه ها گرفتن و کسایی که حدنصاب نمره را نیاورده بودن گفتن برید درسو حذف کنین و بیشتر از این وقتتونو تلف نکنین ایشاالله ترم بعد.
ولی ما با یه استاد دیگه داشتیم که از اساتید آموزش بودن سنگ تموم گذاشتن یادمه یکی تو کلاسمون بود که برای بار چهارم این درسو میگرفت که به مرحمت این استاد عزیز بالاخره موفق شد طعم شیرین پاس شدن توی این درس را بچشه..

کلا پته چندین و چندسالمونو ریختیم رو آب حالا منتظر خاطرات دروس بعدی باشید......خاطره هاتون را مرحمت کنین اینجا ثبت کنین ممنون میشم.




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ


سلام به دوستان مدیریتی .امیدوارم از مطالب وبلاگ خوشتون بیاد. همکاری شما دوستان عزیز به جذاب تر شدن این وبلاگ کمک می کند.مطالب خود را به آدرس ایمیلم بفرستید تا در وبلاگ قرار داده و دیگران هم از خواندن آن لذت ببرند. اخبار بچه های مدیریتی(اعم از ازدواج، طلاق، تولد و دور از جون مرگ و میرو ...) را از این به بعد از این وبلاگ جویا شوید.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 32
کل بازدیدها: 145068
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
آهنگ وبلاگ