سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک تیر و چند نشان...!!! - پاتوق مدیریتی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پاتوق مدیریتی
 
 
شنبه 90 بهمن 1 :: 1:19 صبح ::  نویسنده : آقای محمود رفیع زاده

 

سلام

عذر خواهی میکنم بابت تاخیری که تو بروز رسانی وبلاگ رخ داد.

دیگه فصل امتحاناته و سر همه شلوغه.مدیر وبلاگم که سخت مشغول کنکور هستن و نیستن!

منم فعلا ایده ای نداشتم.اما چند وقت پیش یه ایمیل خیلی جالب به دستم رسید که حیفم اومد به کسی نشونش ندم.واسه همین با یه تیر چندتا نشون زدم و گفتم بد نیست بذارمش تو وبلاگ تا ببینین.امیدوارم خوشتون بیاد.

واسه اینکه یه خورده اذیت بشین گذاشتمش تو ادامه مطلب!!!


 مسطح ترین قسمت کره زمین

 فکر می کنید بازترین، بی مانع ترین و یکدست ترین جای زمین کجاست؟ در واقع زمینی مسطح و بایر در کشور استرالیا که امروزه پوشیده از نمک است، از هر جای دیگری در دنیا مسطح تر است، درست مانند یک آینه! این آینه نمکی، دریاچه آیری نامیده میشود و اگر در زمین آن بایستید، تنها یک خط، مرز بین زمین و آسمان را به شما نشان میدهد.

 

 باران غافلگیرکننده

در اولین لحظه های سپیده دم، با بارش باران، انعکاس نورها قدری تغییر کرده است. بارش باران در این منطقه نمکین استرالیا بسیار نادر است

 

 

رنگ قرمز جادویی

 گاهی که منطقه خیلی خشک میشود، زمین به رنگ قرمز در می آید. به گفته عکاس، وی بعدها متوجه شد که رنگ قرمز را گونه ای ارگانیسم که تنها در محیط های بسیار نمکی زندگی میکند، به زمین میدهد. .

 

 

در تعقیب ستاره ها

گرفتن این عکس سه ساعت طول کشیده است. می توانید منحنی هایی که دو ستاره درخشان به جا گذاشته اند را ببینید. می بینید که روی سطح آرام و بی مانع این منطقه، هیچ اتفاقی به جز بازتاب مهتاب در این سه ساعت روی نداده است.

 

 

مرز زمین و آسمان

این تصویر نیم ساعت بعد از غروب خورشید گرفته شده است. چنان که می بینید تنها یک خط ظریف، مرز آسمان و زمین را نشان می دهد.

 

 

 

تنوع رنگها

در این عکس که درست بعد از گرگ و میش هوا گرفته شده است، تنها یک مرز سیاه در فاصله ای بسیار دور از عکاس، آسمان را از زمین جدا میکند. چنان که می بینید از نارنجی تا آبی تیره در این تصویر وجود دارد.

 

 نقاشیطبیعت

در این سرزمین خشک، رسیدن توفان با رعد و گرد و غبار، منظره ای شگفت را به وجود می آورد که می توانید لحظه ای از آن را در این عکس ببینید. عکاس چند عکس را کنار هم گذاشته و این تصویر پاناروما را به وجود آورده است  .

 





موضوع مطلب :



درباره وبلاگ


سلام به دوستان مدیریتی .امیدوارم از مطالب وبلاگ خوشتون بیاد. همکاری شما دوستان عزیز به جذاب تر شدن این وبلاگ کمک می کند.مطالب خود را به آدرس ایمیلم بفرستید تا در وبلاگ قرار داده و دیگران هم از خواندن آن لذت ببرند. اخبار بچه های مدیریتی(اعم از ازدواج، طلاق، تولد و دور از جون مرگ و میرو ...) را از این به بعد از این وبلاگ جویا شوید.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 145416
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
آهنگ وبلاگ